За колко време пристига пратката?
Доставката за София е в същия ден, а за страната е на следващия работен ден.
Ще получа ли потвърждение на онлайн поръчката си?
На посоченият от теб имейл ще получиш потвърждение за поръчката, номера на заявката и сумата, която дължиш.
По какъв начин мога да заплатя поръчката си?
Може да заплатиш онлайн поръчката си с кредитна карта MasterCard, Maestro, Visa, с наложен платеж или по банков път.
Мога ли да получа фактура?
mododent издава ДДС фактури. Единствено трябва да попълниш всички необходими данни за фактура при правенето на поръчката. Фактурата ще бъде налична за сваляне от „Моя профил“ до 1 седмица след датата на поръчката.
Подадох грешни данни за фактура. Какво мога да направя?
След направена поръчка, ако установиш, че посочените данни са некоректни и желаеш да ги промениш – ( въведени са данни на физическо лице, а искаш да бъдат на фирма/смяна на адрес/телефон/МОЛ), може да го направиш като пишеш на office@mododent.bg или ни се обадиш на тел. 089 3628857.
Важно уточнение е, че такава корекция може да се направи до 35 дена от фактурирането на поръчката.
Мога ли да добавя ваучер към изпратена поръчка?
За да може да се възползваш от ваучер е необходимо да попълниш полето „промо код“ в заявката. При вече изпратени поръчки, няма как да бъде приложен ваучер/промо код.
Продуктите имат ли гаранция и колко е тя?
Продукти в онлайн магазина са с гаранция, предоставена от съответният производител.
С кои производители работи mododent.bg?
mododent стартира дейност с производителите Micerium и Filorga, като съвсем скоро ще бъдат добавени още доказани световни компании, лидери в своята област.
Мога ли да върна продукт, ако е станала грешка в поръчката или има дефект?
Продуктите в онлайн магазина www.mododent.bg могат да бъдат върнати до 30 дена от дата на покупка в случай , че те не са използвани, не е нарушавана цялостта на опаковката им и са във вида, в който са получени. За целта моля попълнете правилно формулярът на страница Рекламация и Връщане.
Ще си получа ли парите обратно при връщането на продукт?
Сумата за поръчката ще бъде възстановена по съответния начин на плащане, който е използван при самата поръчка. Разходите за куриерски услуги за върнати продукти е за сметка на потребителя.